Te poți conecta la Wi-Fi numai când te afli la bordul unui FlixBus sau FlixTrain. Trebuie să deschizi setările Wi-Fi ale smartphone-ului, să selectezi „FlixBus Wi-Fi” sau „FlixTrain Wi-Fi” și să accepți termenii și condițiile. După stabilirea conexiunii la internet poți începe să navighezi în internet. Pentru a reveni la pagina noastră de destinație Wi-Fi, accesează wifi.flixbus.com sau wifi.flixtrain.com.
Ești conectat!
Înainte de a utiliza Wi-Fi-ul, acordă-ți un minut pentru a afla ce poți face cu serviciul nostru gratuit de la bord.
Cum mă conectez la Wi-Fi-ul gratuit de la bord?
Wi-Fi-ul este nelimitat?
Din păcate, rețeaua Wi-Fi nu este nelimitată. Pentru a ne asigura că lățimea de bandă este optimizată pentru a oferi o experiență mai bună tuturor celor de la bord, este posibil să existe anumite limitări ale vitezei și site-ului web. După ce ți-ai consumat datele pe care le-ai avut nu vei mai avea acces la internet sau vom reduce viteza conexiunii. După ce ai efectuat călătoria vei primi un sondaj prin e-mail pe care îl poți completa pentru a ne ajuta să îmbunătățim și mai mult experiența Wi-Fi la bord.
De ce există limitări ale Wi-Fi?
Limităm alocația de date și viteza conexiunii pentru a asigura o experiență echitabilă pentru toți utilizatorii de la bord. Ne propunem să oferim cea mai bună experiență tuturor călătorilor, dar datorită condițiilor de deplasare ale vehiculului și restricțiilor la nivel de țară/regiune, nu vom putea garanta un acces rapid sau continuu la internet. Dacă ai o conexiune slabă la internet, încearcă din nou mai târziu, deoarece este posibil să treci printr-o zonă cu acoperire redusă. Nu uitați să completezi sondajul pe care ți-l vom trimite după călătorie pentru a ne ajuta să îmbunătățim și mai mult experiența Wi-Fi de la bord.
Conexiunea la internet este sigură?
Wi-Fi-ul de la bord este public; prin urmare, îți recomandăm să eviți transferurile de informații private sau sensibile în timpul conectării.
Pot achiziționa pachete de date suplimentare sau un Wi-Fi mai rapid?
În prezent nu avem pachete suplimentare disponibile pentru vânzare.
Ai și alte întrebări?
Consultă secțiunea noastră de ajutor sau contactează-i online pe specialiștii noștri în serviciile pentru clienți.